«Музейна планета» сприяє систематизації набутих знань, формуванню інформатичної культури учнів на основі навчальних досліджень культурно-історичної спадщини нації, визначення її вкладу у розвіток світової культури. Адже суспільно-політична, соціально-економічна ситуація в Україні вимагає створення та поширення гармонізованої ідеологічної концепції, в основі якої – національна ідея збереження мови, історії та культури, захист та примноження надбань народу, розвиток громадянської свідомості та відповідальності. Одним із шляхів реалізації цієї концепції є запровадження національно-патріотичного виховання, формування культури мислення, розвиток творчих та дослідницьких здібностей учнівської молоді – майбутнього нашої нації. Значення музеїв в цьому процесі неможливо переоцінити.

Сучасні інформаційно-комунікаційні технології дозволяють відвідувати музеї світу засобами Інтернет, що надає людям можливостей знайомитися з надбаннями світової цивілізації не виходячи з дому. Віртуальний музей дозволяє створити зовсім інший образ музею, органічність якого полягає у відповідності форм подання музейних ідей, тем, сюжетів, світосприйняття відвідувача. Однією з характерних рис Музейного Порталу – забезпечення можливості для користувачів звертатися до мережевих інтерактивних систем знань які змістовно відображають всі події нашої великої історії

КЛАСИФІКАЦІЯ МУЗЕЇВ УКРАЇНИ

Музеї

Відеоматеріали

Йдемо до музею

Культурна спадщина об'єднує

Основні принципи Музейного Порталу

Кумулятивність

формування, нагромадження, систематизація, аналітико-синтетичне опрацювання та організація зберігання інформаційних ресурсів

Сервісно-орієнтованість

організація пошуку щодо запитів користувачів, забезпечення доступу до інформаційних джерел

Наукова-методичність

вивчення інформаційних потреб користувачів, інструктивно-методичне забезпечення діяльності, розроблення навчально-методичних матеріалів предметних напрямів діяльності музеїв

Соціальна спрямованість

вивчення інформаційних потреб користувачів, інструктивно-методичне забезпечення діяльності, розроблення навчально-методичних матеріалів предметних напрямів діяльності музеїв

Координованість

узгодження власної діяльності користувача в єдиному інформаційному простірі системи освіти